Onze toppartner Harborn Digital is sinds vorig jaar onderdeel van EPSA Netherlands. Jeroen Soeterbroek combineert sindsdien zijn rol als managing director van Harborn met die van managing director van EPSA Digital. Veel Rotterdammers kennen hem als ondernemer, maar wat betekent deze overname voor Soeterbroek, voor Harborn en voor Rotterdam Topsport?
Van studentenkamer naar multinational
‘Ik begon met niets, vanuit mijn studentenkamer. 25 jaar later ga ik met het succesvolle bedrijf dat ik heb opgebouwd een nieuwe fase in door verder te gaan onder de vleugels van een multinational. EPSA is een toonaangevende wereldwijd opererende consulting club die zich richt op procurement, businesstransformatie en digital. Door onderdeel te worden van EPSA Netherlands, bundelen we onze krachten: de business consultancy-expertise van EPSA met gevestigde merken als Boer & Croon en de digitale innovatie en executiepower van Harborn. Hierdoor kunnen we een bredere markt bedienen en onze klanten full-service ondersteunen, ook op het gebied van consultancy en intelligent automation. Met meer dan 700 collega’s in Nederland zijn we daar nu nog beter toe in staat.’
Digital Special Forces
‘Digitale transformatie is voor veel bedrijven een uitdagend maar belangrijk proces. Wij willen daarbij niet alleen een gids zijn, maar ook een sparringpartner. Wij zijn de “digital force” achter onze klanten en versterken hun concurrentiepositie. Onze teams werken agile, beschikken over veel ervaring en zijn eindeloos nieuwsgierig. Succesvolle projecten realiseren we altijd samen, met multidisciplinaire teams. Net als in een teamsport: niemand wint alleen.’
Blijvende impact
‘Al 25 jaar ben ik partner van Rotterdam Topsport, en dat blijft zo – alleen nu onder de naam EPSA Digital. Net als EPSA Netherlands’ CEO Claire Leussink-Nies heb ik een groot sporthart. Ondernemen op ons niveau voelt als topsport, en topsport heeft maatschappelijke impact, zeker in Rotterdam. Veel van onze medewerkers wonen hier, we maken deel uit van deze stad. Daarom is het cool om via sponsoring iets terug te kunnen doen voor de sport en de samenleving.’