JCDecaux en Rotterdam Topsport promoten de sport in Rotterdam

Gisteren is JCDecaux als Mediapartner met Rotterdam Topsport een samenwerking van tenminste een jaar aangegaan. Door deze samenwerking zullen de grote sportevenementen binnenkort worden aangekondigd op onder andere billboards en zuilen in het centrum van Rotterdam. 

JCDecaux is sinds de oprichting in 1964 toonaangevend in buitenreclame en stadsmeubilair. Het vervult een grote rol bij de inrichting van de publieke leefruimte van wereldsteden als Parijs, San Francisco, Sydney en Rotterdam. Voor JCDecaux is het duidelijk: in de steden, daar gebeurt het! 

Hans den Oudendammer, directeur Rotterdam Topsport: “JCDecaux en de gemeente Rotterdam werken al langere tijd samen. Zo heeft JCDecaux reclamecampagnes bij de Koopgoot, de Coolsingel en de Lijnbaan. Via onze samenwerking versterken wij onze merken en kunnen wij nog meer Rotterdammers informeren en enthousiasmeren voor grootschalige topsportevenementen in de stad. Wat mij enorm verheugd is dat wij nog beter in staat zijn om de Rotterdamse topsporters een podium te bieden door ze op deze wijze te promoten. Dat verdienen ze.”

Foto: Accountmanager Isabelle Smit van JCDecaux en Projectmanager Fred van Duijvenbode van Rotterdam Topsport slaan handen in een.