MissPublicity en Rotterdam Topsport in de verlenging

Eergisteren hebben MissPublicity en Rotterdam Topsport de samenwerking verlengd. Tijdens het SportFilmFestival Rotterdam bij LantarenVenster werd de contractverlenging feestelijk beklonken.

Na een jaar van succesvolle samenwerking werd van beide kanten het vertrouwen uitgesproken voor een verdere samenwerking. Het gemeenschappelijke doel is om Rotterdam als sportstad op de kaart te zetten en om het sportklimaat in Nederland op verschillende niveaus te stimuleren.

MissPublicity intensiveert de rol van mediapartner tijdens onder meer het SportFilmFestival Rotterdam, het CHIO en het ABN AMRO World Tennis Tournament. Het heeft als hoofddoel het creëren zichtbaarheid in de media van voor verschillende lifestyle merken en bedrijven in de hospitality, evenementen en culturele sector. Hiermee is MissPublicity een aanvulling in het netwerk van Rotterdam Topsport. Daarnaast ondersteunde MissPublicity, als bedrijf met haar wortels in Rotterdam,  in het afgelopen jaar het topsportklimaat in Rotterdam via de samenwerking met Rotterdam Topsport. Dit zal MissPublicity in de toekomst blijven doen.
 
Clarissa Slingerland, eigenares van MissPublicity, over de verlenging: “We hebben afgelopen jaar een koers ingezet om topsport beter zichtbaar te maken voor een breder publiek en deze zetten we met veel enthousiasme voort. Naast dat ik sporten en bewegen als persoon erg belangrijk vind voor mijn ontspanning, hecht ik ook veel belang aan het maatschappelijke aspect en de ontwikkeling van mensen door actief bezig te zijn. Door deze verlengde samenwerking met Rotterdam Topsport kunnen we samen deze ambities waarmaken”.

230_7727dea91aa91d5a_1280box.jpg

vlnr: Fred van Duijvenbode, Kim van Hardeveld, Hans den Oudendammer, Lisette Eijgelsheim, Clarissa Slingerland, Reinier van Vliet