Rotterdam Topsport beter zichtbaar dankzij JCDecaux

Met het ondertekenen van een tweejarig partnership is de verlenging van de samenwerking tussen JCDecaux en Rotterdam Topsport bekrachtigd.

Terwijl de gesprekken over het opstarten van topsportevents na de uitbraak van het coronavirus in volle gang zijn, spreken beide partijen het vertrouwen in elkaar uit. Klaar voor de toekomst!

Op de foto Isabelle Smit van JCDecaux en Fred van Duijvenbode van Rotterdam Topsport.

JC Decaux.jpg

Over JCDecaux

JCDecaux is wereldwijd marktleider in Buitenreclame, transportreclame en stadsmeubilair. De Buitenreclame-exploitant biedt adverteerders de kans doelgroepen effectief te bereiken en ondersteunt tegelijkertijd steden de leefbaarheid van het publieke domein te vergroten met goed onderhouden en kwalitatief hoogwaardig stadsmeubilair.

Ook in Rotterdam is JCDecaux dé partij voor adverteerders die hun doelgroep stadsbreed willen aanspreken. Het bedrijf beschikt over diverse exclusieve Buitenreclame-contracten en biedt adverteerders met Abri´s, vrijstaande (digitale) panelen, trams en bussen zichtbaarheid in drukke winkelstraten, bij populaire pleinen en langs verkeersaders en belangrijke doorgaande wegen. Denk onder meer aan de tramhaltes op Centraal Station, de digitale vrijstaande panelen rondom de Koopgoot of de talloze analoge reclamepanelen op onder andere de Lijnbaan, de drukke Maasboulevard of de metrostations in en rond de stad.

Rotterdam Topsport en JCDecaux hebben een gemeenschappelijk doel: de stad aantrekkelijker maken voor inwoners en bezoekers.
- Isabelle Smit