Rotterdam Topsport en MUST SEE zien het zitten

Vanmorgen hebben Rotterdam Topsport en MUST SEE een 3-jarige samenwerkingsovereenkomst afgesloten. 

Rotterdam is hot. Steeds meer toeristen ontdekken onze fantastische stad. De papieren stadsplattegrond verdwijnt steeds vaker uit ons straatbeeld. Onze mobiele telefoon biedt immers toegang tot veel informatie. Bezoekers aan Rotterdam kunnen met de geavanceerde MUST SEE-app de beste hotspots van de stad ontdekken.

Maikel Coomans, bedenker van MUST SEE, is in zijn nopjes over het Supporter sponsorovereenkomst met Rotterdam Topsport: “Deze samenwerking met Rotterdam Topsport is uiteraard super! Zij streven ernaar om Rotterdam wereldwijd als topsport stad uit te dragen en daar helpen wij graag aan mee! Op onze website, maar ook in onze app kunnen we met onze Augmented Reality (AR) allerlei dingen toevoegen waardoor de topsportevents voor een nog bredere doelgroep interessant wordt”

Ook Hans den Oudendammer is content met de nieuwe partner: “Juist op deze iconische plek krijg je een compleet beeld van die geweldige stad. Tegenwoordig komen bezoekers aan ons grotere events niet alleen voor de sport. Ze zijn ook op zoek naar vermaak en beleving. Juist voor dat soort events biedt deze app uitkomst voor de wat jongere doelgroep. Samen met de mensen van MUST SEE kiezen we een aantal prominente topsportevents waarvoor we promotionele acties gaan opzetten.”      

Op de foto staan van links naar rechts: Hans den Oudendammer, Maikel Cooman, Felicia Stal, Fred van Duijvenbode en Diana Schultz

Contractondertekening.jpg